Pedagogická fakulta UK v Praze, katedra Speciální pedagogiky, specializace logopedie, surdopedie.
Motto: "Sami toho zvládneme tak málo, ale když se spojíme, zvládneme cokoliv. " Helen Keller
logoped a speciální pedagog
logopedická diagnostika a terapie u dětí a dospělých
lekce grafomotoriky
reedukace specifických poruch učení
Vzdělání, kvalifikace, kurzy
Karlova Univerzita v Praze, Pedagogická fakulta, obor speciální pedagogika (specializace logopedie / surdopedie)
V průběhu studia jsem působila jako asistentka pro aktivizační činnosti dětí na klubech a pobytech ve středisku pomoci ohroženým dětem. Dále jsem vedla kroužek tvořivých dílniček se zaměřením na grafomotoriku a kroužek pohybových her pro děti.
Absolvovala jsem kurz: Stimulační program pro předškoláky a děti s odloženou školní docházkou – Maxík
V Centru řeči a komunikace - Carpe diem Bohemia s.r.o. se věnuji logopedické diagnostice a terapii u dětí a dospělých a vedu lekce grafomotoriky
Zájmy
Volný čas nejraději trávím různými sportovními aktivitami s rodinou či přáteli. Dále mám také ráda kulturu, cestování a hudbu.
logoped a speciální pedagog
logopedická diagnostika u dětí a dospělých
reedukace specifických poruch učení
Vzdělání, kvalifikace:
Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta, pětiletý obor logopedie.
V průběhu studia jsem absolvovala praxe nejen ve zdravotnických (nemocnice, lázně, logopedické ambulance) , ale také ve školských zařízeních ( speciálně - pedagogická centra, denní stacionáře).
Kurzy:
Během studia jsem absolvovala dvouletý kurz znakového jazyka, ze kterého jsem získala certifikát.
Zájmy:
Cestování, rodina, sport, četba knih, kultura
Vzdělání, kurzy:
V roce 2004 jsem dokončila studium psychologie na Fakultě sociálních studií v Brně a o rok později studium sociální práce a sociální politiky tamtéž.
Psychologii jsem si vybrala jako hlavní obor, kterému se chci věnovat. V roce 2009 jsem získala osvědčení o odborné způsobilosti a v roce 2010 také specializaci v systematické psychoterapii.
Absolvovala jsem Pětiletý sebezkušenostní výcvik ve skupinové psychoterapii (typ SUR – dynamická a integrativní psychoterapie).
Diagnostice a psychoterapii dětí i dospělých se na našem pracovišti věnuji už od roku 2008.
Účastnila jsem se již několika krátkodobých stáží v ČR a na klinice v Německu.
Absolvovala jsem dvouletý výcvik v použití Rorschachovy metody a výcvik v metodě EEG-Biofeedback.
Pravidelně se účastním kongresů v ČR i v zahraničí.
Vedle práce s dětmi se věnuji také psychologii zdravotně postižených.
Zájmy:
hudba, cestování, sport rekreačně, lyžování
Vzdělání, kurzy:
Vystudovala jsem jednooborou psychologii na FF Univerzity Palackého v Olomouci (rok ukončení 2004).
Absolvovala jsem pětiletý systematický výcvik pro Gestalt terapii. Prezenční část jsem ukončila roku 2010, dále docházím na supervize v rámci Gestalt terapie.
Jsem frekventantkou kurzu Vývojové aspekty Rorschachovy metody a její užití u dětí.
Absolvovala jsme kurz Děti v Gestalt terapii pod vedením Christine Stevens, která vychází z práce Violet Oaklander. Tímto přístupem jsem se také inspirovala a využívám ho při terapeutické práci s dětmi i dospělými. Jedná se o podpůrné arte- a dramaterapeutické metody, které vedou ke zvýšení sebeuvědomění.
Zájmy:
Volný čas nejraději trávím se svou rodinou. Rádi cestujeme nyní hlavně po českých luzích a hájích. Dále ráda čtu, chodím za kulturou a věnuji se scénickému tanci.
Vzdělání, kurzy:
-------
Zájmy:
----------------
Mým cílem v ergoterapeutické praxi je své dětské klienty vést k co možná největší míře soběstačnosti a kvalitnímu životu. V praxi to pak znamená vývoj dítěte do maximálně nezávislého dospělého člověka, který se zapojuje do běžného společenského života.
Po ukončení studia ergoterapie na 1. lékařské fakultě Univerzity Karlovy jsem navázala studiem na britské University of Northampton v programu Advanced Practise in Occupational Therapy. V roce 2019 jsem absolvovala kurz SOS approach to feeding vedený americkými špičkami v oblasti poruch příjmu potravy u dětí v předškolním věku.